lördag

Gårdagen var rätt fartfylld, vid lunchtid så drog hela familjen ut till Södertälje och vi köpte massor med saker och jag köpte även en bäddmadrass för 2500 kr, min plånbok gråter pengatårar just nu. Buhu. Visste att det var dyrt att flytta men det är så mycket man inte tänker på att man måste köpa och tusenlappar bara försvinner från kontot...
Efter lite chill i lägenheten osv så åkte vi till Hölö och var hemma där hos några kompisar vilket var trevligt, god mat och allt det där. 
Dock på vägen hem fick jag så otroligt ont i magen så jag bara satt och grät. Jag har ju något problem med min mage, dock vet vi inte vad men vi tror att det är ångest. Hade så hela 8an, 9an och ettan förra året dock nu i år har jag inte haft så bara någon enstaka gång, så igår fick jag ju panik och visste inte vad jag skulle ta vägen. Efter att inte ha haft ont på ganska länge så kommer det som en chock för jag hade på något sätt förträngt hur ont det gjorde. Kunde inte äta alvedon när jag kom hem och kunde inte andas så gick och la mig direkt när vi kom hem och vaknade imorse som ingenting hade hänt, jättekonstigt... Imorgon är det prov och har fått 26 sidor som jag ska kunna och kan ingenting än så har lite panik över det, så jag kommer spendera min dag framför samboken!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: