lördag

Vaknade tidigt imorse av att jag hade jätteont i magen, men somnade sedan om till 12.30 och gick upp då istället. Har väntat på den där sovmorgonen sedan i måndags haha. Har knaprat alvedon sen jag vaknade för det är inte kul att må dåligt, speciellt på helgen... Men det är ju bara på att fokusera på att bli frisk igen så det blir en lugn kväll för mig. Sitter fortfarande och kollar på High School Musical videos och skrattar för mig själv, funderar på att se filmerna ikväll bara för jag inte har något bättre för mig. Tänk att det var 7 år sedan första filmen kom haha, va liten man var då och älskar dom fortfarande heheh. Sen blir det även tacokväll idag, mys!
 
Sitter och tänker på hur jag ska göra min nya design, eller om jag ska vänta tills jag flyttar. Har ni några bloggar som ni gillar designen på? Måste ha inspiration!!


carro

Jätte fin som den är!

2013-11-09 @ 17:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: