Midnight Memories

Sitter och lyssnar på One Directions nya album. Lovar att nån av er kommer ba "men du kan ju inte lyssna på det, det är ju läkt!!" Men yolo, det struntar jag i kommer ändå köpa det så det gör egentligen ingen skillnad. Låtar är så jäkla grymma, allihopa. Jag måste bara säga att jag är så stolt äver killarna, att se dom gå från små pluttar och se dom utvecklas så mycket. Satt i skolan idag och kolla på deras auditions och insåg att jag träffade killarna när dom var i min ålder, och nu är dom alla runt 20 år. Blev nästan gråtfärdig och sa "naw" ungefär tusen gånger skulle jag tro.
 
Det finns ingen band/artist som jag älskat såhär mycket och jag är så glad att jag har haft den tur jag haft med dom. Att jag är en av de få fans i hela världen som fått den möjligheten att umgås och lära känna killarna så pass bra som jag gjorde. Genom dom har jag skapat otroligt bra minnen med världens bästa vänner. Våren-hösten 2011 har fått mig att le så många gånger, inte bara under tiden det hände utan nu efter när man ser tillbaka på allt. Har inte mycket tur i livet och har aldrig haft, men det här en sådan sak jag kommer kunna leva på föralltid. ♥


Inga-Linn

Vart lyssnar du på det?:)

Svar: På tumblr :)
Li

2013-11-18 @ 20:57:14
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Inga-Linn

Underbara bilder, blir så glad men samtidigt så avundsjuk när jag ser dem!:)
Sv; Kan du vara snälla att skicka länken?:)

Svar: Oj minns tyvärr inte länken, men de finns överallt på twitter om du söker på typ "download midnight memories" eller nåt sånt :)
Li

2013-11-18 @ 21:28:03
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Bella

Minnen <3

Svar: <3
Li

2013-11-18 @ 23:02:26
URL: http://jennyizabella.se
kim

haha, gullig bild på killen med "i love swedish girls", hade han det när han kom till sverige eller? har du någon favorit "crush" av directionkillarna?:)) kram

Svar: Haha ja han hade den när dom var här. Gillar dom alla men det har nog varit Harry lite extra sen första gången jag såg dom ;)
Li

2013-11-20 @ 09:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: