november

Helt sjukt att det redan är november, det har gått så fort allting, nästan lite läskigt... Jag sitter och kollar i bak i arkivet februari-maj när jag var hemma hela dagarna och funderar återigen vad jag ska blogga om. Jag har sådan bloggtorka så vet inte vart jag ska ta vägen. 
Idag har jag iallafall hängt med Mickis ungefär hela dagen, vi gjorde väl inget speciellt men det var roligt. Har precis kollat på Idol och resten av kvällen blir väl bara lugnt. 
Har lite ångest för att nu är lovet praktiskt taget slut, och efter helgen är det skola som gäller igen... Ska bli skönt att komma in i rutiner igen men ändå jobbigt att känna att man måste gå dit, vilket jag har haft lite svårt med så om jag skulle erkänna så ett lov kanske inte var jättebra för mig (dock även väldigt välbehövligt) för nu har jag "fått smaka på" ledigheten igen och gör mig kanske lite för bekväm. Hoppas ni förstår vad jag menar för känns som jag bara babblar nu haha.
 
Som jag sa här ovanför så sitter jag och bläddrar igenom mina arkiv och ska se om jag kan hitta något roligt att blogga om de kommande dagarna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: