Önskeinlägg och en dålig bortförklaring

 
Som ni märkt så är inte min blogg så bra just nu, jag uppdaterar oftast bara en gång per dag om ens det ibland vilket både ni och jag tycker är tråkigt. Men jag kan inte göra speciellt mycket åt det, för jag har noll inspiration och jag vill inte heller lägga upp inlägg som jag ångrar senare eller så att jag gör bloggen ännu sämre. Jag åker till skolan när det är mörkt, jag kommer hem från skolan när det är mörkt vilket gör att jag knappt tar några bilder och jag vill varken posta gamla bilder/från weheart it för då blir bloggen så jäkla opersonlig. Jag vill inte heller direkt skriva om min vardag och allt jag gör för det är inte alls intressant. 
 
Med denna långa bortföklaring och kanske ett "mini-rop" på hjälp så tänker jag nu köra på önskeinlägg. Ni som inte vet vad det är så går det ut på att ni kommenterar "rubriker" på saker jag kan skriva om. Ni slänger sällan in kommentarer men jag hoppas ni tar er tid att göra detta för om det fortsätter såhär så kommer antagligen bloggen försvinna för mer än ett par dagar... 


Ronjas fanclub

Skriv ett inlägg om ronja!!!

2013-11-06 @ 18:07:25
Ronjas fanclub

Skriv ett inlägg om ronja!!!

2013-11-06 @ 18:07:26
Malin

Throwbacks ifrån roliga grejer du gjort
Favorit sminkprodukter/hårprodukter/parfymer
Tips på bra bloggar
Drömresemål
Videor (vad hände med din youtube kanal? dina videos var jätte bra!)
Saker du skulle vilja göra i framtiden

2013-11-06 @ 18:53:49
Bella

Planer inför 2014? :)

2013-11-06 @ 18:58:55
URL: http://jennyizabella.se
Denise

Throwback thursday/flashback friday
Planer efter studenten
Mer recensioner av serier+ kanske böcker
Bilder på din nya lägenhet när du flyttar in+ när du är klar med inflyttningen
Julklappstips
Konsert-inlägg med konserter du varit på, vilken som varit bäst hittils mm

Bara lite saker jag kom på nu :)

2013-11-06 @ 19:38:15
Chattis W

jag är rätt intresserad om det där med flytten. har undrat hur länge du stod i kö, om det är förstahand, var det svårt att hitta en bra lägenhet till lämpligt pris, om priset nu är lämplig.

men mest av allt undrar jag över hur du själv känner inför det. jag själv vill gärna flytta, men för varje dag som går så känner jag mig nervös. superbra blogg annars! :)

2013-11-06 @ 19:57:43
URL: http://iamchattisw.blogg.se/
Emma

Favorit-saker.
Planer efter studenten.
Vad du hoppas få göra i livet, typ "segla runt hela jordklotet" eller något!
Hur det känns att få flytta hemifrån? När du ska flytta, och kanske lite foton på lägenheten? :)

Kram!

2013-11-07 @ 19:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: