önskelista

1. Mobilskal 2. Kläder 3. Pengar 4. Avril Lavinge Black Star parfym 5. Kamera fjärrkontroll 6. Iphone 5s 7. Hoola bronzer från Benefit 8. Nike Air Max
 
Nu har jag börjat knåpa på min önskelista inför jul. Inte för jag kommer få något speciellt, men det vill jag inte heller ha direkt. Självklart blir jag glad om man får något man har önskat sig men jag har typ allt jag kan önska mig. Har liksom fått en lägenhet, vad mer kan man begära såhär nära julafton? Haha. Men vill verkligen ha dessa saker på bilden om jag var tvungen att önska mig något, spelar ingen roll om det är någon annan färg på skalet, mobilen och skorna, you get it. Önskar ni er något speciellt?
 
 


Julia

Heelt rätt! Saker är ju verkligen inte allt och man har ju redan nästan allt man behöver. Bara det blir en bra julafton med släkten och god mat haha! Men om jag ska önska mig något är det väl sånt man helst inte vill lägga pengar på själv, typ plattång, stativ, fina sängkläder och mobilskal :)

2013-11-29 @ 07:20:24
URL: http://Ayles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: