bekännelser

- Jag förstår inte riktigt grejen med Primeboots om jag ska vara ärlig. Skulle lätt kunna ha ett par för dom är snygga men dom kostar typ 3800 kr... Vad är grejen med det!? 
 
- Jag tror på övernaturliga saker, karma, ödet osvosv heheh...
 
- Jag får tatuera mig men är absolut alldeles för rädd. Men tror jag vågar göra en liten! Ska kolla upp det mer och tänka lite mer på det. 
 
- Ibland kan jag komma på mig själv sittandes och bara stirra rakt ut i ingenstans och jag har absolut ingen kontroll över världen runt om mig. Det är oftast när jag sitter och lyssnar på musik och tänker. 
 
- Ibland kan jag sitta och tänka på vilka jäkla fördelar jag och mina vänner har. T.ex. att vi kontakter till jättemånga artister. oh herre de där lät skittöntigt... Men vi har liksom kontakter till One Direction, The Vamps, Conor Maynard och andra artister vilket inte många har.
 


Lina

Älskar när du gör bekännelser! Men hur kan du/ni ha kontakt med kändisarna?:)


Svar: Menade inte att vi har de, men om vi skulle vilja så skulle vi lätt kunna få de för vi t.ex. känner/snackar med folk som känner dom osv :)
Li

2013-10-06 @ 13:50:16
Emelie

Förstår inte heller grejen med primeboots.. Johhny bulls är mycket snyggare tom, och kostar 1000 istället.

2013-10-06 @ 14:13:28
Emelie

Förstår inte heller grejen med primeboots.. Johhny bulls är mycket snyggare tom, och kostar 1000 istället.

Svar: Ja men eller hur. Ser själv ingen skillnad mellan dom, har inte direkt jämfört men alltså det är ingen stor skillnad förutom priset
Li

2013-10-06 @ 14:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: