feel the sarcasm flowing

Här kan ni se min snygga tröja jag fick av skolan idag, älskar den och ska ha den varje dag <33333 *feel the sarcasm flowing* fetaste logon på ryggen också haha. Mysig insida dock :-))
 
Sitter här i min säng och lyssnar på musik. På schemat just nu så står det äta och sen plugga, imorgon är det prov och jag kan inte så mycket jag borde kunna men som alltid, man får göra sitt bästa. Det enda jag hoppas på är att inte få F och de kommer nog gå iallafall. 
Dagen har gått jättesegt, skulle sola efter skolan men drog hem direkt istället för glömde bland annat body lotion. Sola utan de är ett big no för mig alltså så jag skippade de. Får göra de nån annan dag :)
 
Just nu längtar jag bara efter att få sova, helst till helgen men det funkar ju inte så tyvärr... Men snart är det helg!!   Om de är fler som vill ha bloppis så ska jag passa på att rensa ur min garderob och fota då. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: