Lägenhetsshopping all day long

Hejsan alla glada! Kom precis hem från en heldag på stan med pappa. Vi har gått i massa olika butiker och köpt nödvändiga saker till min lägenhet. Känner mig lite mogen nu när jag har gått och blivit med en ny dammsugare och vattenkokare och stod och kollade på vilka smörknivar jag skulle köpa. 
Nu börjar det äntligen komma in i skallen på mig att jag faktiskt ska flytta hemifrån, förut var det bara något jag sa för det kanske var möjligt men nu när jag har köpt saker så känns det faktiskt verkligt. Nu ska jag iallafall laga mat och sen ta det lugnt resten av kvällen för jag är riktigt trött haha. 
 


Maja

Vem betalar för lägenheten - om man får fråga det? Haha, jobbar du själv efter skolan och betalar med egen lön eller betalar dina föräldrar? Är också sugen på att flytta hemifrån någon gång i livet och undrar då hur man gör med hyra osv.. förstår om du ej vill svara på denna fråga!

Kram! :)

2013-10-27 @ 18:27:14
Lina

Gud vad härligt det måste kännas att flytta hemifrån :') fast ändå lite läskigt XD

2013-10-27 @ 20:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: