lägenhetsvisning

Min dag var inge speciell förrän jag var påväg till pappas jobb, fick höra på Story Of My Life och efter han slutade så drog jag, mamma och pappa och kollade på en lägenhet, en liten etta, helt perfekt för mig, helt nyfixad och nära och då menar jag jättenära stationen. 
Vi har inte snackat mer om de sedan vi kom hem men pappa säger att vi ska göra upp en budget mm, han ska snacka med fastighetsägaren på måndag och antar då att vi tar den. Tjejen som bor där nu flyttar ut 4 november och där efter kan jag flytta in, vi får helt enkelt se hur det blir. Jag är så glaaaaad!! Hela 2013 har vart ett rent helvete för mig, nu vänder äntligen vinden känns det som. 
 
Så jäkla bra dag! Har inte ätit något idag, oupsi. Ska göra nåt och sen kolla på idol! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: