peace out bröder

Hellu friends! Nu sitter jag här, har ont i magen och har precis pluggat, men jag är inte klar... Jag kan ungefär hälften nu och kommer vara tvungen att gå igenom de minst hundra gånger till så att det sitter. 
De senaste dagarna har jag haft lite småpanik över skolan, för de är så mycket jag ska fixa nu innan lovet medan jag lovade Elin att jag skulle sova hemma hos henne... Men man måste ju prioritera lite även fast de låter (och känns) jävligt taskigt. 
Nu längtar jag mest tills imorgon då jag får ha sovmorgon till 7, hahaha. Sen äta god mat och även få sola efter skolan. Längtar redan. 
 
Nu ska jag duscha, göra mig i ordning tills imorgon, värma värmekudden, tröstäta lite choklad pga av mitt magont och kolla på Hollywood fruar. Hoppas ni får en bra kväll ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: