19 september

Skolan idag, ändå helt okej. Känns som att jag vart borta i flera veckor för de känns som att jag missat en massor och ligger efter i ungefär allt. Direkt när jag kom hem så satte jag mig ner och pluggade i nästan två timmar, TVÅ TIMMAR?!? Så länge har jag nog aldrig pluggat i hela mitt liv. 
Men nu känns de inte som att jag ligger lika mycket efter (egentligen gör jag de för jag jobbade typ inte med de jag låg efter i, för de fattade jag inte hehe) sen har jag juridikprov snart vilket jag inte kan nånting alls av. Panik... Men jag jobbar på så får vi se hur de går. Så jag ber om ursäkt till er som beställt designer men hoppas ni har förståelse! 
 
Nu ska jag iallafall äta pannkakor, uppdatera min mobil och sen kolla på idoooool! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: