bortglömd

Dagen började ju som sagt med tandläkaren som jag nämnde i ett av mina tidigare inlägg. Gick bra bara att jag måste på återbesök i november för att borra för håller typ på och få eller ett hål, mindre bra alltså... :( Har ni tagit bedövningssprutor nångång? Gör det ont isåfall? Jag är sjukt rädd...
 
Annars har väl dagen inte vart någon speciell, idrotten var dock lite kul eftersom de endast var typ 5-6 och jag från klassen. Vi hade ute och alla andra vägrade. Och när jag var på väg hem så ringer jag pappa och då hade han glömt bort mig och han var redan halvvägs hem, hahah.... 
Sen har jag även fått en säker lägenhet nu, så skulle lika gärna kunna flytta in nästa vecka (!!!) MEN kontakten vi har genom det här sa att han kanske hade en annan på g också och den låg mycket bättre till i ett bättre område så vi tar ett modigt beslut och säger nej till den här och väntar på den andra :) Hoppas det här funkar!
 


Anonym

jag tyckte det gjorde svinont sorryyyy to break it for you

Svar: AAAAAH SLUTA
Li

2013-09-26 @ 20:30:56
Inga-Linn

Haha, förlåt men de var lite roligt, typiskt min pappa att göra något sånt!:)

2013-09-26 @ 20:56:09
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Jelly

Alltså, jag har tagit ett par bedövningssprutor när jag skulle dra ut tänder. Det gör lite ont, det liksom sticker rätt mycket först och sen svider det jättemycket i det området medan bedövningen sprutas in, men det kommer gå bra!

2013-09-28 @ 14:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: