Catbeard

Försökte ta en "catbeard" bild, gick dock inte så bra eftersom tjockisen vägrade ha upp huvudet haha! När jag får en perfekt så ska ni få se den.
 
Onsdag redan. Herregud va tiden går fort, kan ni förstå att det snart är oktober?! Snart är de ju jullov typ och sen åker jag utomlands. Så jäkla taggad på de! Bara 120 dagar kvar nu :) De går fort!
Dagen har iallafall vart bra, om man nu ska snacka om min tråkiga vardag. Konduktören på tåget imorse ba "GUD vilka häftiga naglar" Haha, inte varje dag man får höra sånt av dom, med tanke på att dom alla brukar vara surpuppor. Nu sitter jag och lyssnar på musik, ska väl snart gå och lägga mig. Även fast jag har sovmorgon imorgon måste jag gå upp tidigt för ska till tandläkaren tidigt... För er som inte visste de så fixade jag mina tänder förra året i september och sen dess har jag haft ett litet hack på mitten av framtanden vilket stör mig något så enormt så måste be dom fixa de också.


Bella

Gå in på bloggen & läs Alexandras uppsats om panikångest! Helgrym uppsats med information som ALLA borde veta!! :) Kram! http://jennyizabella.se/2013/september/panikangest.html#comments

2013-09-25 @ 22:58:04
URL: http://jennyizabella.se
Morfar

Ta sprutan, din lagningen blir då fri från smärtor, tro mej, har nyligen lagat en visdomstand.
Det var första gången jag lagade tänder genom att ta en spruta, det sticker bara till lite.
Om du får lägenheten, kommer du behöva något som finns hos oss tänk efter?
När jag var 16 startade jag med en kastrull och några glas, sam några knivar och gafflar. det kanske blir mest pasta varje dag! med något kallskuret, det går att steka i kastrull, ha ,ha.
Har mamma provat "fotpåsen".

2013-09-27 @ 13:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: