Jag känner mig lite speciell

Jag är äntligen hemma efter en lång dag, fick sitta och vänta i Södra i 30 minuter för att tåget var försenat vilket var riktigt segt men de gick ändå ganska fort hem. Nu ska jag fixa nånting och äta och sen ska jag bara slappa och även fixa lite saker, såsom lite blogginlägg som jag inte hann fixa igår. Var upptagen hela kvällen, och så kollade jag på Idol och Svenska Hollywood fruar. 
 
Som nog inte en enda kotte har missat så är Obama i Sverige idag och imorgon, och har hört att han tycker Sverige är en av de finaste ställena han varit på. Det är väl inte bara jag som blir lite stolt då eller? Jag själv gillar inte Sverige men när folk säger så om "oss" så känner jag mig ändå lite speciell hihi. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: