Måndag

Bilder från weheartit
 
Jag vet att det är 2a september, men ändå... Det är september! Herregud va fort det gått, nästan lite läskigt. Idag har det verkligen varit höst, lite mysigt på sätt och vis men ändå inte. Har sån här lovehate för hösten. 
Skolan var iallafall otroligt seg idag och ville hem typ varenda sekund, vi ska typ jobba i grupper och prata inför klassen osv vilket är de typ enda jag inte klarar av, och vilket var en av anledningarna jag hoppade av Cyber. Grädden på moset så tror jag att jag håller på och blir sjuk, har en otrolig huvudvärk som trycker i huvudet och känns som att hela huvudet ska explodera. 
Men för att vara lite positiv nu då så känns mitt liv pretty awesome just nu på nåt sätt och måste göra de lite mer awesome nu, måste se saker från den braiga sidan! 
 


Mathilda - PHOTOGRAPHS

Superfin blogg!
Har du kanske lust med ett bloglovinbyte? :)

2013-09-02 @ 22:53:12
URL: http://bymathilda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: