review: exfoliating socks

Minns ni för några veckor när jag fick hemskickat ett par "exfoliating socks" från XLNT Shop? Nu har jag testat dom!
 
"Matrisse Exfoliating Socks är idag den mest effektiva metoden mot förhårdnader, död hud och begynnande hudsprickor – med en behandling på endast 120 min. Denna produkt är utformad för att hjälpa till med den naturliga processen för avlägsnande av förhårdnader och död hud. Den döda huden flagnar av och resultatet blir riktigt mjuka, sköna och vackra fötter." 
 
Mina fötter var inte i så "dåligt skick" som dom kanske borde ha varit för att märka en dunderskillnad, men jag han definitivt se en skillnad. Det är ett par plastsockor med ett medel i, man satte dom runt fötterna och tejpade runt och ett par vanliga sockor på de så de håller eftersom man ska ha dom på fötterna i 2 timmar. 
 
Till en början så tänkte jag ungefär "vafan är det här för skitprodukt? Det händer ju ingenting!" Men de står på paketet att det kan ta mellan 3-8 dagar. Nånstans runt där så fysaaaaatan va jag flagade haha. Tror jag seriöst har en skostorlek mindre nu tack vare dessa sockor och mina fötter är så lena, det är helt underbart. Snacka om att min mamma blev avis ;) Iallafall grym produkt och skulle lätt kunna köpa den igen!
 
Klicka HÄR för att komma till produkten, rekomenderar den starkt! 


Cassandra

Sjukt fin bloggdesign! Vem är det som har gjort den? :)

Svar: Jag har gjort den :)
Li

2013-09-21 @ 00:32:29
URL: http://cassie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: