skola

Känner att detta är en mycket intressant bild, men har inga bilder på den här datorn... 
 
Sitter i skolan nu och har PÄT, det är alltså personlig ämnes tid och de flesta jobbar engelska. Men jag gjorde klart min engelskauppgift på engelskan så nu sitter jag bara här och har megatråkigt. 
Inte för att vara den som är den men det var ganska kul faktiskt, man skulle skriva om sin favoritlåt och lite så och de var himla lätt och då blir det ju kul. 
Nu är de bara drygt en timme kvar till lunch och jag kan nog inte längta mer, har så ont i huvudet och vill bara bort härifrån just nu. C yaaa! Uppdaterar mer när jag kommer hem. 


Eriiza

Haha, snacka om att jag inte saknar pluggande, och Google verkar
dela min åsikt. ;)
Dock skall jag börja med det igen så snart jag är stabil och inte
sjukskriven längre.

2013-09-03 @ 16:25:03
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: