tjejkväll

Vaknade för ett litet tag sedan och ska väl bara slappa hela dagen. Jag skulle egentligen åkt iväg med min familj till några andra men orkade inte nu när deras dotter inte skulle vara där. Känner egentligen inte henne heller men de skulle nog ändå bli roligare än och bara sitta med vuxna, så de blir en hel kväll och natt för sig själv! Jag tycker ändå de är ganska skönt :)
 
Igår bloggade jag inte, vet inte riktigt varför men drog till skolan och alla kom till PÄT... Förutom lärarna, så där satt vi i en timma utan att göra nånting, vi satt bara och kollade på typ koalabjörnar och konstiga djur. Sen hade vi företagsekonomi till 11.40 sen slutade vi. Emilia, Rebecca och jag drog och åt och sen satt jag och Emilia och pratade tills typ halv 2 haha, sen åkte jag hem och mötte Elin, Mickis och Ida i Gnesta runt 15. 
Vi skulle nämnligen ha tjejkväll och vi köpte godis för 150 spänn, helt sjukt. Och vi åt även på ett thaihak vilket var såååå gott. Älskar att hänga med dom (jag vet att ni blev glada nu) för de ända vi snackar om är typ bara massa skit. 
Sen när jag kom hem så gick jag typ och la mig direkt!


Inga-Linn

Ser mysigt ut:)

2013-09-07 @ 11:33:43
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
svea ~ maviedesvea

Ser jätte mysigt ut, vars kommer ljus"lyktorna" ifrån på första bilden? :)

Svar: Ikea :)
Li

2013-09-07 @ 18:55:56
URL: http://maviedesvea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: