VICTORIA'S SECRET ANGEL

Jag tycker de är typ en oskriven regel att när man fotar VS-prylar så måste de bli en snygg bild. Vilken tönt jag är men tog typ 34miljarder bilder...
 
Efter lunchen mötte jag iallafall upp Emelie utanför hennes skola och fick den av henne. Eller fick och fick, men köpte. Nattis har en likadan och varje gång jag typ sovit hos dom så ba "Nattiiiis får jag låna?" Sen när jag såg att Emelie sålde den här på hennes bloppis så blev jag så jäkla glad och självklart så var jag tvungen att köpa den. Tycker ni ska checka in hennes bloppis här, finns andra vsprodukter och mycket fina saker kvar till grymma priser!


Emelie

hihihihih babe att du länka puuussssss

Svar: hihihih
Li

2013-09-14 @ 13:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: