vinterjackor

Vill ju inte dra ner stämingen genom att säga att det är vinter snart, meeen... Det är vinter snart. Jag har haft panik i början av juli vilken vinterjacka jag ska köpa, helt sjukt egentligen för då var de liksom högsommar. Jag är typen som absolut hatar att frysa och vissa stunder vägrar jag att gå ut, vilket resulterar i att jag måste ha en grym jacka. Dessutom vill jag inte lägga för mycket pengar på det heller för jag tycker jackor är otroligt fula och vill ändå ha en ny nästa år igen. 
Kollade runt lite på Nelly och hittade några. och som ni kan se ligger att 3/5-5/5 i värmegrad. Skulle helst vilja ha den röda längst ner, för den är varm men såklart är den dyrast (ändå ganska billig för att va en jacka). Klicka på taggarna för att komma till jackorna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: