Bekännelser

- Min favoritartist at the moment är Chris Brown. Har nästan bara lyssnat på honom i typ tre veckor nu haha. 
 
- Jag har aldrig tvättat i tvättstugan i lägenheten, vågar inte gå ner dit själv så tar alltid hem mina kläder till mina föräldrar och tvättar där istället. 
 
- Jag fick sms från en lite känd person från New York igår! (dog nästan, bakstavligen) Kommer nog gråta en skvätt när jag ser min mobilräkning...
 
- Jag ser faktiskt fram emot jättemycket att börja jobba. Verkade rätt så kul och personalen är sjukt snälla!
 
- Som person är jag väldigt utåtriktad, kanske till och med galen när jag känner mig bekväm, annars kan jag vara riktigt socialt handikappad ibland. Jag är nog den mest pinsamma och stela personen i vissa situationer haha. 


Em

Vem fick du sms från???

2014-04-03 @ 21:19:52
Anonym

Åh vem var sms:et ifrån?? :D

2014-04-04 @ 12:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: