Gårdagen

Gårdagen var jättekul! Åkte som sagt med Mickis och Ida till stan, shoppade lite, åt på Jensen's och kollade på bio. Captain America blev det. Fick endast med mig skorna, en klänning och strumpor hem haha. Kollade på lite saker jag hade sett på internet men hittade ingenting i butik och klänningen funderar jag på att lämna tillbaka... Orkade inte testa den och den var inte lika snygg som jag trodde när jag väl stod inne på H&M.
 
Såg så mycket konstiga människor igår, speciellt när vi gick över Plattan. Det kom en kille mot oss och jag såg att han hade headset på sig och jag tänkte typ "jaha vad håller dom på att filma nu då...?" Han kommer fram till mig och säger typ "Hej. Jag kommer ifrån Sundsvall och jag har aldrig kysst någon på Plattan" Så wannabe RMM, folk verkar typ inte fatta att det inte är någon idé att köra på det längre då folk har sett deras videos? 
 
Nu ska jag börja göra mig iordning och göra mat för kl 16.00 börjar jag jobbet. Är sjukt trött även fast jag sovit hur länge som helst, men tror inte det kommer vara så stressigt idag. Glad Påsk på er alla! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: