Hard work work

Somnade igår också, inte klockan 7 dåra men tidigt och sen vaknade jag 7 imorse igen. Jag som hade hoppats på att få sova ut lite idag istället eftersom jag inte fick göra det igår och jag börjar 15.30 idag också. Ska dra om ca en timma och sen blir det att jobba några timmar sen tar jag "helg". Ons-tor blir min lilla helg och det ska bli så skönt! Vet dock inte vad jag ska göra än :)


Emma

Hej! Skulle du kunna göra ett inlägg: +/- med att flytta hemifrån?

Själv är jag jättesugen på att flytta hemifrån, är ju bara 13 år så redo är jag ju inte, men verkar så roligt att inreda själv och kunna göra precis vad man vill.

2014-04-16 @ 01:38:19
URL: http://emmaelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: