Ice cream

Imorse vaknade jag av att jag hade försovit mig en timma. Det har faktiskt aldrig hänt att jag försovit mig ända sen jag flyttade, nån gång måste det ju faktiskt hända ;) Dock så fixade jag mig snabbt och hann till skolan i tid. Dagen har inte vart något speciell egentligen, har endast haft spanska och sen gick vi till biblioteket och lånade böcker och sen slutade vi. 
Årets andra glass åt jag också, vi satt på Medis i skolan medan vi väntade på att bli insläppta i biblioteket. Även fast det var lite kallt ibland så var det varmt när solen kikade fram. Sen fick jag lite mer vårkänslor när jag såg blommor i Fatbursparken! 
 
Är så sjukt trött idag, blir alltid det när det går över till sommartid. Kvällen kommer endast bestå av plugg för jag har både spanskaprov och juridikprov imorgon. Tyvärr så ska jag nog inte hoppas så mycket denna gång då jag öppnade boken igår hehe. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: