Lördag

Ingen speciell dag, jobbade som jag sa tidigare och det var helt okej. Det gick rätt snabbt faktiskt och det var inte jättestressigt. Runt lunchtid fick jag bara stå där och tvätta luckor för vi hade inget att göra men runt 14.00 så fick jag springa runt som jag vet inte vad för det kom så mycket folk. Kom hem runt kvart över 4 och sen dess har jag suttit och pluggat typ. Jag har gjort väldigt mycket och känns skönt att slippa att göra detta om några dagar, har ändå inget speciellt att göra nu. Hur mår ni idag? ♥ Ni har blivit lite dåliga på att kommentera :( 


ellie

Li gumman, du passar sååå bra i kort hår som du hade förra året, klipp det igen.,Håret växer fort och du vill väl inte se ur som alla andra tjejer, vad är så speciellt med att vara en girl next Dior, nej du passar bäst i kort hår, då syns också din bränna bäst på bild:-)

2014-04-13 @ 10:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: