Lördag

Sitter och kollar tillbaka på bilder från Indien. Har snart vart hemma i två månader. Två månader!?! Tiden går alldeles för fort! Känns dock rätt bra eftersom då är vi snart där igen hihi. 
 
Gud va skönt med helg! Varför jag inte uppdaterade något igår var för att jag somnade tidigt igårkväll och sen vaknade jag mitt i natten på soffan. Igår var det  även en chilldag i skolan, älskar verkligen fredagar eftersom jag slutar redan kl 11.40. Drog direkt till Medis med Linnéa och käkade lunch och sedan drog jag hem och åt lite till (haha) och sov lite, sen var det dags att gå till jobbet. Igår jobbade jag 2 timmar och det var faktiskt riktigt kul, inte en lugn stund! Jag har faktiskt lärt mig väldigt mycket nu, det enda som kan vara lite svårt är att hålla koll på beställningarna och göra milkshake eftersom den maskinen är så dum men det är väl sånt man lär sig också, jag har ju trots allt bara jobbat två gånger än så länge. 
 
Igår åkte jag hem till mina föräldrar också, så skönt att bara ta det lugnt nu. Ska handla lite och sen jobba matte eftersom jag har prov snart och kan typ ingenting. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: