New in

Efter skolan så drig Ida, Linnéa och jag snabbt in på Ringen och gick in på H&M och shoppade loss lite. Hade sagt åt mig själv att jag antingen skulle köpa ett paraply eller skor.... Men det råkade bli båda! Paraplyet har jag velat ha jättelänge men inte haft ork eller tid till att köpa och trodde också att det inte fanns kvar. Skorna var inte de jag tänkt köpa men tyckte om dom här också! Var helt besatt i leopardmönster när jag var typ 13 och nu verkar det ha kommit tillbaka. Såååå fint! 
 
Resten av kvällen kommer nog bestå av att plugga, har lite saker jag ska hinna klart med och sen har jag även psykologiprov imorgon sen går jag på loooov, everybody say WEHO. Ska dock jobba majoriteten av lovet haha...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: