Påsklov!

Hola amigos! Hemskt ledsen att bloggen har fått lida den här veckan. Eller alla veckor egentligen, men speciellt den här... Ska försöka bättra mig. Det har bara vart väldigt mycket med både skola, med alla prov osv och sen jobbet. Men nu kan jag äntligen koppla av för det är påsklov och även försöka blogga mera!!
 
Idag gjorde jag iallafall mitt sista prov och jag är faktiskt klar med allt nu som borde vara klart, eller ja nästan... Imorgon ska jag skriva ett svenskprov men fick det som en inlämning istället. Så snällt av henne att göra så tycker jag. Skulle också jobbat idag men hade ingen aning om det, så dom ringde mig kvart över fyra och undrade vart jag var. Det hade alltså skett ett litet missförstånd då dom trott att jag skulle jobbat den här fredagen men jag sa att jag inte kunde jobba, men alla andra fredagar var okej. Hmm aja sånt är livet! Kommer iallafall jobba alla dagar på lovet förutom 2 eller 3. Det är ju bra pengar iallafall! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: