Q&A

så du skickade inte in något cv och personligt brev när du skickade in intresseanmälan? typ bara personuppgifter?
Jo jag skickade in mitt CV och personliga brev. Gå in på McDonald's intresseanmälan så står allt man ska göra där!
 
kan INTE förstå varför du en gång i tiden klippte av ditt långa fina hår... 
Dock var mitt långa hår jättefult och stripit :( Så tyst Snigel
 
Hur mkt tjänar du på donken?
Det är bara att söka på google. Tänker faktiskt inte säga hur mycket jag tjänar exakt och jag hoppas du förstår men jag har lönen som man har när man är 18 + semesterersättning. Det är också olika från restaurang till restaurang. 
 
Åh vem var sms:et ifrån?? :D 
Hehehehhe... Hemlis ;) 
 
Vem fick du sms från???
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: