Så nervös

Måste tvätta min spegel såg jag nu...
 
Har vart hemma från skolan sedan kl 13.00 idag, skönt med kort dag! Har endast gjort två prov idag, spanska och juridik och jag hoppas att det kommer få okej iallafall. Spanskan kändes rätt säker och det var lätt, juridiken gick sådär. Nu har jag bara svenskaprov, engelskaredovisning, psykolgiprov och matteprov sen kan jag gå på lov hihi.
Är fortfarande sjukt trött efter det blev sommartid och jag skulle mer än gärna lägga mig och sova nu. Men vet ni vad jag ska göra nu? Ska vara nere på jobbet kl 15.00 för att köra utbildningen. Idag kommer jag alltså "börja jobba" på riktigt. Kommer stå i kassan med en tjej bredvid mig och jag är jättenervös. Jag återkommer hur det gick sen ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: