Stressigt

 
Har precis ätit mat och ska alldeles strax dra till jobbet. Har typ matkoma så jag undrar hur det kommer gå haha! Jobbar ända fram till 20.00 ikväll, lite jobbigt men vad gör man inte. Känner att det kommer bli några sena kvällar framför mig nu innan lovet så att allt plugg blir klart. Men så värt om jag faktiskt hinner klart och kan släppa skolan i en vecka. 
 
Är precis hemkommen från skolan, hade endast en lektion idag på en timma där jag läste min bok (har The Vampire Diaries på svenska nu haha) i en halvtimma sen höll på med ordkunskap. Jätteovärd dag men jag klagar inte, hellre de än en heldag. Som jag skrev där uppe så ska jag snart iväg till jobbet så vi får se om det blir några fler inlägg idag. Men annars önskar jag en härlig onsdag i äckelvädret ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: