Svar på kommentar

"Att gnälla om att det är ekonomiskt jobbigt när du inte betalar ett skit själv hemma är bara löjligt... ojjj du får betala maten du själv känner att du är sugen på då och då men resten betalar föräldrarna... bortskämd? Du har det inte ekonomiskt jobbigt om dom står för ALLT! 
Jag bor fortfarande hemma, knappt nån månadsinkomst men betalar ändå min mobilräkning och en del av maten själv... skulle aldrig tillåta mina föräldrar att skämma bort mig så mycket som dina gör med dig. 
Men men, det är ju jag det!" 
 
Löjligt? Vet du vad som är löjligt? DIN FUCKING KOMMENTAR OKEJ. Blir så jävla arg, seriöst. Jag sa att det blir ekonomiskt jobbigare, inte jobbigt. Lär dig skillnaden lilla du. Eftersom du kommenterar anonymt så hoppas jag att vi inte känner varandra för om vi gjorde så skulle du inte behöva vara anonym, men det gör mig fortfarande sjukt jävla arg för mina föräldrar valde att hjälpa mig så jag ska kunna gå i skolan och få en vettig utbildning, må bra och kunna få mer fritid. Det är anledningen till att jag flyttade. För att må psykiskt bra och få en bättre framtid eftersom jag inte gick i skolan förra året för jag inte kunde ta mig dit på något sätt. Jag är så jävla trött på människor som tror sig veta så jävla mycket om andra men egentligen inte har en aning om saker och ska inte heller lägga i sig ett jävla piss, okej? 
 
Jag skiter i om du tycker jag är bortskämd, för jag själv vet att jag inte är det. Mina föräldrar betalar ingenting för mig förutom lägenheten och maten. Jag betalar alla mina saker själv och nu när jag fått jobb så ska jag faktiskt betala lite mer saker för det är bara rättvist. Jag är 17 bast och har en "inkomst" på 1050 kr just nu, hur fan ska jag kunna klara mig själv då? Det är en liiiiiten skillnad på att fortfarande bo hemma och betala saker än att ha flyttat hemifrån och jag tycker du bara ska stänga din lilla trut tills du själv har flyttat. 
 
Men eftersom du verkar veta så mycket om mig, min och mina föräldrar ekonomi så tell me more, please :) Jag skrev bara +/- saker med att flytta hemifrån för någon bad mig om det för den personen själv skulle flytta hemifrån. En person som kanske har mer, eller mindre pengar än min familj och vad man måste förbereda sig på. Tycker bara den där kommentaren var så jävla onödig. Hoppas du har det kul hemma och betala din lilla mobilräkning, applause to you babe, you're so mature or naaaah 0:)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: