Tisdag, trött, tråkig

Sitter i min säng hemma hos mina föräldrar. Kände bara för att åka hem idag för har ändå sovmorgon imorgon. Hade nationella i Engelska idag, ni som går i ettan vet ju vad det handlade om men man skulle skriva om sin rolemodel, och diskutera massa blablabla. Skrev alla sidor och jag tror det gick okej iallafall. Var för trött i slutet så pallade inte ens läsa igenom det jag skrivit haha! Skoldagen har överlag vart rätt seg för jag har verkligen vart dötrött men har skrattat så mycket för mina klassisar är så rooooliga. 
 
Nu väntar jag bara på att Jättebästisar ska börja på 4an. Har ni sett det? Tycker faktiskt det är jättekul. En serie när Johan Glans och David Batra är i Indien. Dock lite annorlunda än vad Goa är haha! 241 dagar kvar sen sitter jag och Elin på planet igen! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: