I promise

Det här inlägget skulle egentligen vart uppe för flera timmar sedan, men blogg.se verkade krångla, eller var det bara för mig? Iallafall,  jag har haft en toppenhelg med lite festligheter. Lite av släkten kom över och några vänner. Det är ju kul att vissa tar tid för en och kommer. Jag fick iallafall massa fina saker som jag tänkte visa upp så fort jag har tid. 
 
Nu på onsdag börjar skolan och jag ska verkligen försöka börja blogga bättre nu. Jag vill verkligen få tillbaka intresset av att blogga igen, men jag vill också ha en bra blogg. Jag funderar även på att öppna upp min youtubekanal igen så jag kan posta lite saker där också.
I januari förra året så ville jag börja göra videos men när jag väl hoppade av skolan så kunde jag liksom inte göra de för jag hade näst intill inga pengar och jag ville spara de jag hade ifall något viktigare dök upp. Men nu har jag faktiskt pengar och kan börja göra videos. Varför jag slutade var inte för att jag tyckte de var tråkigt utan för jag tyckte de var obekvämt när folk kollade på mina videos när jag satt bredvid. Jag menar, det är ju lite konstigt att sitta och praktiskt taget prata med en kamera? haha. Men jag vet ju att folk tycker det är kul att kolla på och jag älskar att spela in, redigera osv. Jag är ju trotsallt en medianörd, hallååååå. Vad tycker ni? 
 
Jag lovar också att ta fram min kamera som nu står och dammar någonstans i min lilla lägenhet. I promise. 


snigel

Ska man tänka efter så är det ju egentligen konstigare att vara den som sitter och kollar på någon som praktiskt taget pratar med sig själv än att vara den som pratar för sig själv ;)

Du borde lägga upp mer vardagsbilder och inte bara egopics (trots att du är snygg ;))
Sen vore videor skitroligt!!

2014-08-18 @ 23:06:22
Sara

Kommer ihåg att du gjorde videos förut, skulle vara kul on du började igen. Det känns mer personligt och man lär känna dig lite bättre. Huvudsaken är att du ska känna dig bekväm med vad du gör, så det är helt upp till dig för vad du gör :)

2014-08-19 @ 12:45:34
URL: http://SaraAngel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: