Onsdag,

Ligger i min säng, myser som bara den med en av mina älskade kissemissar. Fyfan vad jag tycker om honom, har inte släppt taget om honom på hela kvällen. Vart jag går, följer han med. Idag har jag även inte gjort speciellt mycket, städat lite, för på lördag ska släkten och några vänner fira mig och det ska bli jättekul! 
 
Ligger även och funderar på om jag ska följa med mamma när hon åker till jobbet imorgon, men jag hoppar av i lägenheten. Pappa och jag fixade lite saker där häromdagen och nu står mina möbler huller om buller och skulle va skönt att få det fixat innan fredag då jag jobbar och sen ska iväg direkt efter för lite festligheter. 


Anonym

Hej! du vet din egna designade kalender? hur gjorde du att framsidan och baksidan var fullt med bilder? Har suttit i flera timmar nu och klurat med det men det går inte. Skulle vara så schysts om du kunde visa hur :)

2014-08-15 @ 01:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: