Animal rescue center - hundarna

Här kommer lite bilder från djurcentret och det blev lite för mycket bilder för att allt skulle vara i ett inlägg, så här har vi hundarna! Katterna kommer senare när jag har internet. Ursäkta bilden på mig men den bjuder jag på haha. 
 
Nu ska vi vidare till beachen och sen ska vi på night market i Anjuna så får se om jag hittar nåt fint. Igår kväll satt vi även på baren igen och vi fick skjuts hem av våra kompisar som jobbar där, så igår slapp vi sitta tre stycken på en moppe. Lär ju hända nån mer gång så då lovar jag att ta kort hhahaha! 
Fick även en kommentar om att jag skulle lägga upp en bild på honom som skjutsade oss häromdagen, och fattade inte riktigt varför för det är inte speciellt intressant. Men vi får se, vi ska antagligen åka go kart med dom någon dag så då kanske jag tar med mig kameran :) 


Julia

Fixar du bara designer till blogg.se eler gör du till devote.se också? :D

2014-02-01 @ 22:51:13
URL: http://JULIIIIA.DEVTE.SE
Julia

Ååh hjälp vad gulliga! Blir ju lagom avundsjuk på dig efter att ha läst alla inlägg där bortifrån haha. Men kul är det att se bilder från andra länder, hoppas du får det fortsatt kul där borta! :))

2014-02-02 @ 10:46:08
URL: http://Ayles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: