En rolig fb-chat

4 fina bilder av några miljoner från våran top secret fb-chat!
 
Vaknade upp bredvid Elin idag (igen haha) och det första vi gör är att börja säga dumma saker och gapskratta. Fattar inte hur vi alltid kan va så roliga!? Det är inte ofta man skrattar kl 6 på morgonen liksom! Vi har ju vår lilla chatt med en av våra bffs från Indien och vi skickar bilder på vad vi gör osv, och jag hoppas att han tycker det är lika kul som oss för annars blir det lite jobbigt, för jag tycker det är hur kul som helst iallafall. Igår var vi även och virrade runt i Gamla Stan, vi hade lovat Knäpps, som vi nu kallar honom (vår kompis) en tshirt när vi syns nästa gång, och tänkte köpa nån riktig fräzig åt honom ;)
 
Skolan har iallafall vart okej, ungefär som hela veckan. Jag börjar komma ikapp lite, imorgon får jag lov och efter lovet så ska jag ha proven jag missat så måste sitta på lovet lite då och då och plugga. Jobbigt, självklart. Men sååå värt efter denna underbara resa! Kom hem runt 3 nångång och hade så ont i magen så åt lite och tänkte sova, men jag vilade bara lite som tur är. Vill inte gå tillbaka till min gamla dygnsrytm, just nu är jag hur trött som helst kl 9 på kvällen och har ganska lätt att komma upp morgonen och det är så skönt, så det ska jag försöka behålla. 
 
Har vart hemma i ett par timmar nu och börjar bli riktigt uttråkad, så ska nog städa lite och sen börja fixa mat. Det är verkligen kaos i lägenheten nu när Elin sovit här några dagar i rad, haha! Måste ju städa upp tills hon kommer på lördag igen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: