Inget internet

Hej mina fina! Herreeeegud vilken tråkig dag jag haft idag. Valde att åka till lägenheten runt 10 tiden och där satt jag till klockan 3. Trodde att det skulle bli roligare än att sitta hemma men så fel man kan ha. Mitt internet hade valt att sluta funka, därför jag inte bloggat något på hela dagen men jag hoppas ni förstår. Men som tur så pluggade jag lite iallafall. Är jättestressad över skolan just nu men jag har verkligen ingen energi ALLS att plugga. Veckan skolan börjar igen har jag juridikprov, svenskaprov, företagsekonomiprov och spanskaförhör, säkert något mer jag har förträngt. Lite segt att jag får allt på en och samma gång men ska bli så skönt när allt är över, då kan jag iallafall pusta ut några dagar. 
 
Nu sitter jag och väntar på ett mail från To Die For. Dom sa att dom skulle skriva till mig vem vinnaren var på torsdag, idag alltså. Ska bli så kul och se vem som vinner!! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: