Inspo

Förstår inte riktigt varför jag har så svårt att inreda min lägenhet, det är ju trots allt bara min. Jag har absolut ingen annans åsikt hur den också vill inreda. Jag vet hur jag vill ha den, men när jag väl köper saker så tänker jag inte "åh den här skulle gå bra ihop med den och den" utan jag bara köper för att det är fint. Jag glömmer liksom bort om det passar till resten av lägenheten. 
Här har jag iallafall plockat på mig saker på Chilli, H&M home och Zara home. Min stil, helt klart. Ska verkligen försöka införskaffa mig lite saker när våren kommer så kan jag äntligen få lite fint hemma. Ska bara kolla efter ljusa och fina saker, dock är den guldiga döskallen ett måste, ska köpa den om jag svänger förbi Chilli någondag!  Har ni några bra inredningsaffärer ni kan tipsa om? 
 


Fia

Chilli är bäst! Stalands har grymma möbler men det är inte direkt prydnader osv :)

2014-02-22 @ 19:10:25
URL: http://www.nattstad.se/lillfias
Anonym

drömhuset har så fina grejer

2014-02-22 @ 20:57:42
Melanie

Åh, så mycket fint!

2014-02-24 @ 19:01:55
URL: http://melanief.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: