Mumbai

Första inlägget från Mumbai, yay! Åkte från Goa 11 imorse och kom hit runt 15.00 och kan säga att jag inte gillar det speciellt mycket, vad jag vet hittills iallafall. Hann ju inte göra mycket idag utom att äta och nu sitter vi på hotellet och vi lär gå och lägga oss snart. Imorgon ska vi ner och shoppa hela dagen och får väl hoppas att det ändrar min uppfattning om Mumbai litegrann iallafall. 
 
Saknar Goa så fruktansvärt mycket, gillar verkligen det där stället. Jag och Elin satt och snackade igår under frukosten att vi lätt kunde stannat en extra vecka och vi ska kolla på flyg hit igen så fort vi kommer hem! Det var så sjukt sorgligt igår när vi skulle säga hejdå till våra kompisar, blev nästan lite tårörd när en av dom släppte av oss vid hotellet och stod och kramade oss och sa hejdå (på svenska hahha, så söt!) Det var inte alls lika jobbigt att säga hejdå förra året som i år, men det kan också bero på att vi blev myyyyycket bättre kompisar detta året vilket jag är jätteglad över. Dom är så bra hela bunten! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: