Q&A

Datorn du har fått från skolan är det en macbook air 11 tum eller 13`??
Den är 13!
 
Alltså hur har ni råd? Kostar väl en del osv.
Klart det kostar en del, det gör det väl alltid när man bokar en resa? Dock så var vi villiga att betala för vi ville verkligen åka igen och nu är det billigare än vad det kommer bli om några månader. 
 
Har du jobb? Du verkar resa väldigt mycket :)
Nej jag har inget jobb. 
 
Tycker du att de är värda att köpa? :) (babylips) 
Absolut! Bästa läppsylen jag haft. 
 
Vad går du för linje? Hur kan du ha vikariat på en förskola?? Jag vill också!!
Jag går ekonomi. Jag fick vikariat förra året eftersom jag hoppade av skolan och kommunen har skyldighet att underhålla ungdomar som inte går i skolan och då fick jag jobb som vikarie. Dock så rekommenderar jag inte det för det är inte alls kul att hoppa runt på flera olika förskolor (dagis) nån dag hit och dit. Man lär varken känna personal eller barn vilket kan vara jättejobbigt :)
 
kan du göra en ny roomtour med tänke på den nya inredningen du skaffat. Den lilla man får se av bilderna är fab:)
Ja det kanske jag kan göra någon dag. Dock vet jag inte riktigt, för det är låååångt ifrån klart. Jag har inga dekoratioer osv, utan bara möblerna så jag kan bo som en normal människa.
 
kan man köpa babylips i sverige? eller i svenska online butiker?:)
Jag har inte sett dom i Sverige än, men har hört att vissa kommer snart. 


anna

kan man köpa babylips i sverige? eller i svenska online butiker?:)

2014-02-26 @ 10:10:52
kim

kan du göra en ny roomtour med tänke på den nya inredningen du skaffat. Den lilla man får se av bilderna är fab:)

2014-02-26 @ 10:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: