Så mycket att göra men ändå så lite

Återigen så vaknade jag så onödigt tidigt. Man får väl tänka positivt, jag kommer inte försova mig imorgon när jag ska upp till skolan haha.
 
Idag ska jag hem till lägenheten, som jag längtat! De är en av sakerna jag också saknat, att ligga i min mjuka säng, göra vad man vill och bara chilla. Dock så ska jag kanske träffa Elin i stan runt 5 och sen kanske hon sover hos mig. Vi skulle vart igår egentligen men det kanske var bra att vi tog en dag paus från varandra hahaha. Jag tröttnar alltid på folk efter typ max 4 dagar men 3 veckor med henne och jag kan lätt vara med henne igen. Hon borde känns sig lite speciell ;) 
 
Ligger i sängen och lyssnar på Mange Makers, haha jag vet inte riktigt varför men jag har så tråkigt just nu. Har nästan packat upp allt från resan och har tvättat ganska mycket så det finns inget mer att göra. Ska väl kolla lite vad jag har i skolan eftersom jag inte jobbade något på resan, inte så bra men prioriterade inte riktigt skolan då haha. 


Linn.e

hej kan inte du skriva ett helt inlägg om din skola? typ varför du valde den och så?

2014-02-16 @ 16:45:18
Någon som gillar din blogg

Hej!
Såg en bild på Lady Gaga all natural (länk: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1/q71/s720x720/1623728_10152057423427701_230396682_n.jpg ) och såg att ni var väldigt lika! Inte 100% kanske men ni är faktiskt väldigt lika, ni skulle kunna vara syskon ;)
Kram!

2014-02-16 @ 21:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: