Stay gold

Klockan är strax efter 20.00 och jag är trött som jag vet inte vad. HUR kan man vara jetlagged en hel vecka efter man kommit hem? Förövrigt så är mitt liv rätt så najs nu, jag har världens bästa vänner, jag ska snart boka en ny resa och jag är så nööööjd över allt. Det enda jobbiga är alla prov jag har veckan efter lovet... Förresten, jag har looooov nu! Så otroligt skönt med jullov, vara i skolan i 12 dagar, dra utomlands 3 veckor, gå en vecka och mötas av ett sportlov. Det kallar jag lyx ;)
 
Borde kanske sortera mina bilder från Indien och sen kanske visa er lite mer, kanske från Mumbai och andra fina bilder jag inte visat från mitt älskade Goa. ♥


Alexandra - Lakeyours

Guud så fin du är!

Svar: Åh tack söta du!! :)
Li

2014-02-24 @ 14:30:41
URL: http://lakeyours.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: