tuesday

Idag sover Elin hemma hos mig, haha. Vi sitter och snackar med våran kompis från Goa och saknar tillbaka en aning. Jag undrar om grannarna hör oss hur mycket vi skrattat åt allt vi sagt ikväll, vi kan vara så sjukt groteska ibland så jag tror inte någon skulle vilja höra. Skulle få psykbryt om det bodde nån som mig bredvid. Aja, tur är att hon är lika jetlagged som mig (helt sjukt att vi fortfarande är det förresten...) för nu har jag inte någon som klagar på om jag vill gå och lägga mig kl 9 för jag vet att hon också vill de, hehe. Nu ska vi nog bara ta det lugnt resten av kvällen, vi har även köpt marabou oreo så det ska bli spännande att smaka den. Någon som smakat den än? Vad tycker ni? :) 


Em

Marabou Oreo är livets! Älskar Marabou och Oreo så att dem gjort en choklad av den är ju bara helt perfekt :')

2014-02-18 @ 23:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: