2013 burken

Ni som följt min blogg läääääänge, alltså redan december 2012 vet ju att jag gjorde en "2013 burk". I burken skulle jag lägga i alla roliga stunder jag vart med om, eller jag skulle iallafall försöka intalade jag mig själv och det gick faktiskt! Dock blev ju inte burken speciellt full eftersom jag inte alls gjorde mycket mellan feb-maj men sånt är livet. Tänker iallafall fortsätta med detta 2014 för det var kul att se tillbaka vilka datum man ville minnas extra mycket :) 
 
Jag kom ju ihåg de flesta sakerna jag gjort i år, men fick mig små skratt när jag satt och läste lapparna idag. T.ex. från Justin konserten då jag hade klistrat fast all konfetti vi fångade på lappen hahaha. 
 
 


ann

Har du någora bilder tsm med bieber? :))

2014-01-02 @ 19:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: