Allt är bra

Så kul när man vaknar upp och ser att man fått massa kommenterar på bloggen, nya följare på instagram och allt sånt. Blir så jäkla glad av det! Är iallafall på mycket bättre humör än vad jag vart under den senaste veckan, pga av massa anledningar egentligen. Hade en riktigt mysig kväll med Elin och Mickis med tacokäk, skitsnack och filmmys som alltid. 
 
Valde att åka hem idag eftersom jag fick ett paket från Nelly och sedan jag vaknade 12.30 och kommer absolut ha svårt att komma upp imorgon till skolan så nu kan iallafall mamma hjälpa mig att komma upp och sen skjutsa mig till lägenheten där jag kan fixa iordning mig, och sen ta bussen till skolan, äääääälskar att åka buss på mornarna :)
 
Till paketet från Nelly då, alla sommarkläder jag hade köpt passade, tre par shorts, ett virkat linne och underkläder och lite så. Jag är redo för att åka utomlands nu hehehe!! Vill ni ha bild på dom?


carro

Jaa det är alltid kul att få se!

2014-01-07 @ 19:15:40
Nelle

Yepp! :)

2014-01-08 @ 14:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: