bekännelser

Jag kommer alltid ångra mig att jag inte åkte och såg Justin live på hans My World tour... ALLTID, fyfan kommer aldrig riktigt förlåta mig för det haha. 
 
Jag gillar bara en Kent låt, och det är "utan dina andetag". 
 
Jag har aldrig sett The Notebook. Eller jag gav den en chans för ett par år sedan men stängde av den efter ett tag för tyckte den var tråkig. Borde kanske ge den en chans igen, alla säger ju att den är grym. 
 
Jag sätter oftast "is" på slutet av ord bara för jag tycker det är roligare att skriva så. Förekommer mycket på snapchat haha! 
 
Jag hatar ASK, förstår inte varför folk har det överhuvudtaget. Det är en sida när folk anonymt trakasserar och mobbar varandre och ställer helt oirrevanta frågor för att göra narr av folk. Tycker det är bra att vissa länder/städer har blockerat sidan :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: