en dunderbra kväll

Hallojsan! Är sjukt stressad just nu, har nog lite resfeber skulle jag tro? ;) Igår hade jag iallafall en dunderbra kväll men dunderbra personer. Gjorde helt klart min vecka och skrattade till jag inte fick någon luft. Vi åt god mat (köttbullar med snabbmakaroner haha) och gjorde en grymt god fruktsallad. 
Linnéa och Ida sov alltså över hos mig, mina andra gäster jag haft, yaaay! Vi sa att vi skulle dygna man valde sen att gå och lägga oss kl typ 22.30 för vi va så trötta haha, lyckat! Idag så drog vi ju till skolan och vi körde lite yolo och hade våra mjukisdressar och fasen va skönt de va. Har liksom aldrig riktigt gått med mjukiskläder i skolan vad jag kan minnas så detta måste göras om.
 
Idag sover jag hemma hos mina föräldrar. Egentligen för att jag känner att jag måste börja packa och sen för jag saknar mina så kissar som jag inte kommer träffa på 3 veckor och det gör ont i hjärtat på mig. Just nu ligger Greger bedvid mig och har gjort de hela kvällen då jag vart hemma och vill bara krama ihjäl honom för han är så jävla söt. 


Michelle

Så gott med jordgubbar<33

2014-01-23 @ 11:12:34
URL: http://mischakaro.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: