Första skoldagen

Fösta skoldagen idag då, ändå helt okej. Har inte saknat att sitta i klassrummet att jobba men det var kul att catcha upp lite med los friendos! Nu är jag äntligen hemma för andra gången idag, åkte hem till lägenheten efter skolan slutat och sen åkte jag och vaccinerade mig. Är jätterädd för sprutor har jag övertalat mig själv, men när jag väl har gjort det så tänker jag "Äsch... Det där var ju inte så farligt. Varför är jag så rädd för de?" Men sen nästa gång är jag exakt lika rädd haha. 
 
Har precis käkat middag och ska försöka kolla igenom läxor vi redan fått... Suck! Är så sjukt trött då jag somnade runt 2 och gick upp 05.30 imorse!!! (cry with me) Ska även försöka fota kläderna jag fick från Nelly, får se om jag får några bra bilder :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: